Мистецтву вокалу – мистецтво прямої трансляції

13 МАР 2011


В стінах Національної опери про «кохання, таємницю та музику» співала у супроводі грузинського оркестру «Тбілісі Біг-Бенд» заслужена артистка України Ольга Крюкова. А дарувати глядачам незабутні враження допомагали і фахівці агенції «Монолог».


Ідея створення подібного шоу виникла в Ольги Крюкової давно. А от нагода втілити її у життя випала лише у минулому році - на концерті до Дня Незалежності Грузії в Києві. Там співачка познайомилася з музикантами «Тбілісі Біг-Бенд», солістом оркестру Борисом Бедіа та відомим диригентом Гіві Гачечиладзе.


Співпраця із всесвітньовідомим колективом - не перша у творчій біографії заслуженої артистки. Кілька років Ольга Крюкова була солісткою оркестру «Алекс-бенд», з яким вони дали ряд концертів у провідних європейських країнах.


Під час естрадно-джазового шоу «Кохання. Таємниця. Музика» виконали світові хіти у власній інтерпретації та ще й шістьома мовами. Вокальну частину концерту доповнюватиме бродвейська хореографія, степ та навіть сальса у виконанні балету «Тотем». А візуальної розкоші додадуть спеціально підготовлені до шоу тематичні відеозамальовки.


Проте мало кому відомо, що в минулому Ольга Крюкова була студенткою не тільки декількох вищих музичних закладів, а й Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова - факультету французької філології.


У зв’язку з цим місце для проведення генеральної репетиції було обрано символічне – актова зала гуманітарного корпусу Університету Драгоманова. Там за кілька днів до концерту музиканти відпрацьовували програму, як кажуть, начисто.


Приготування до шоу йшло повним ходом. Музиканти розігрівалися, вокалісти за лаштунками розспівувалися, а знімальна група готувалася до процесу якісної зйомки. Мало хто знає, що злагоджена робота знімальної групи на концерті – це як злагоджена гра оркестру. Адже слухач має отримати задоволення від почутого, а глядач - від побаченого.


Під час зйомок все має бути на найвищому рівні. Адже як, наприклад, передати красу та специфіку щойно вигаданої джазової імпровізації, якщо її вчасно не буде зафіксовано? Просто тут і просто зараз. Без додаткових дублів та повторного монтажу! Адже найважливішим у телебаченні як мистецтві є неповторна миттєвість та можливість, за допомогою прямої трансляції продемонструвати її глядачеві. Тому на концерті було так багато фахівців та знімальної техніки. Все - з метою поєднати ексклюзивну подію з її ексклюзивним миттєвим баченням знімальною командою: режисером прямого ефіру та операторами.


А за лаштунками у телевізійників - все як в оркестровій ямі! Тільки замість музикантів – оператори та режисери, а замість музичних інструментів та партитур – камери, крани і пульти керування. І як кожний поважний оркестр має свого диригента, так і знімальна група має свого режисера прямого ефіру. Саме він дає змогу глядачеві побачити найбільш захоплюючі моменти концерту.


Сьогодні пряма трансляція відбулася ще й за сприяння агентства «Оскар-Ярд-Медіа» та диригентів телевізійного «оркестру» - режисера-постановника телевізійної версії концерту Бориса Плаксія, режисера ПТС та прямої трансляції Людмили Кривомаз та оператора-постановника Артема Гусака.


Тож, концерт, над яким працювали десятки людей, вже розпочато. А отже, розпочався і найвідповідальніший момент для всіх його організаторів та учасників. Час і нам з вами заглянути до концертної зали і побачити ексклюзивно і наживо найгарячіші моменти. Ось вони, переваги сучасних технологій.


Автор - Світлана Лобанова


Оператори - Володимир Новосад та Богдан Ярмоленко


Режисер монтажу - Анна Новосад


Фото – Юлія Ковальчук



Компьютер-Х